søndag den 24. marts 2013

Indflytterfest i går

Jeg holdte indflytter"fest" i går for dem der hjalp mig med at flytte. Det var rigtigt hyggeligt. Min mor lavede alt maden, så det var jo nemt nok....
Vi var 7 i alt, min nabo, min besøgsven, min mor, stedfar, far og stedmor.
Har lidt svært ved min stedmor, hun snakkede hele tiden om at hun ikke skulle spise for meget for maden fedede jo, hun var den mindste i selskabet, nok  på omkring 70 kg - det var ligefør jeg snakkede med STORE bogstaver til hende, men må jo hellere være sød, vil jo gerne forsat kunne snakke med min far.

Min nye veninde og nabo gik omkring 19.45 da hun havde andre planer, min besøgsven kørte omkring kl 21.30 og min far og stedmor kl 22.00 og så ryddede vi op, og fik vasket det sidste op. Min mor og stedfar kørte omkring kl. 22.50... Så sad jeg bare alene, turde ikke lufte ud, fordi jeg havde en ide om at der ville komme nogen, så jeg sad bare med min blæser lidt og med mobilos og gik iseng kl 23.45...

Det gik fint nok, og dejligt at få sagt tak for hjælpen til dem alle (dog havde min stedmor ikke hjulpet, men hun skulle jo med)

0 kommentarer:

Faste læsere